שיפוצים במרכז – דברים שכדאי לדעת

שיפוצים במרכז

אם אתם מתכננים שיפוצים במרכז אז חשוב שתדעו:

באזור המרכז יש ערים עם דירות ישנות. התחום של שיפוצים במרכז הולך ותופס תאוצה בשנים האחרונות. בעלי בתים רבים מעדיפים לשפץ את ביתם מאשר לקנות בית חדש. באמצעות שיפוץ אפשר לחדש את כל הדירה. השיפוץ מאפשר לקחת דירה ישנה, ולהפוך אותה לדירה יוקרתית. באופן כללי עדיף לשפץ בית ישן ולהפוך אותו לדירה חדשה, מאשר להשקיע שוב ושוב בתחזוקת בית ישן.

מה מרוויחים משיפוץ דירה?

עלות דירה חדשה היא יקרה. עלות שיפוץ דירה זולה משמעותית. לפעמים אפשר להרוויח חדר נוסף ואפילו 2 באמצעות שיפוץ הדירה. ישנם דירות עם שירותים אחד, שיכולות לקבל 2 שירותים ואמבטיה חדשה לאחר השיפוץ.

מה כדאי לעשות במהלך שיפוץ דירה?

  • צנרת חדשה- יש שוני גדול בין צינורות המים הישנים, לסוג צינורות המים כיום. יותר משתלם להחליף צנרת בדירה מאשר לתקן שוב ושוב נזילות. לכן, חשוב בעת שיפוץ דירה להחליף את הצנרת הישנה בצנרת חדשה לפי התקנים של ימינו.
  • מערכת חשמל תלת פאזי ובית חכם- במערכות החשמל הישנות יש בעייה של קפיצת חשמל בעת עומס. מערכות חשמל ישנות מתקלקלות מהר. יותר משתלם להחליף את כל החשמל בדירה מאשר להזמין חשמלאי שוב ושוב. כאשר מחליפים את המערכת החשמלית בדירה, יש להחליף למערכת תלת פאזי. מומלץ להוסיף קופסה של בית חכם, כדי לחסוך באנרגיה של צריכת מכשירי החשמל.
  • חלוקה מחודשת של הדירה- אפשר להרוויח חדר, באמצעות חלוקה מחדש של הדירה. מומלץ להיעזר במעצבת פנים כדי לנצל בצורה יעילה את חללי הדירה.
  • דלתות פנים יוקרתיות- דלתות הפנים יעניקו מראה חדש ומודרני לדירה. מומלץ לעשות דלת זכוכית כפולה יוקרתית כיציאה למרפסת.

אם אתם מעוניינים לשפץ את דירתכם, הנכם מוזמנים לפנות אל קבלן השיפוצים איציק ידיד בניה וחידושים. צרו עמנו קשר, או השאירו את פרטיכם באתר.