מי זקוקים לשירותי קבלן שיפוצים במרכז?

מי זקוקים לשירותי קבלן שיפוצים במרכז?

אנו מרכזים רשימה של מקומות במרכז שזקוקים לקבלן שיפוצים:קבלן שיפוצים

  • וילות הזקוקות לסיוד– לעיתים לא צריך קבלן שיפוצים כדי לשבור את כל הדירה. ישנם וילות חדשות שזקוקות רק לסיוד חדש, או שבעלי הוילות רוצות להחליף מטבח.
  • בתים פרטיים המעוניינים בשיפוץ הגינה הפרטית– במושבים באזור המרכז יהיו בעלי בתים פרטיים שיהיו מעוניינים בשדרוג החצר הפרטית. לעיתים הם ירצו חצר בסגנון פטיו, ולעיתים ירצו לרצף שביל, או לבנות גדר.
  • מנהלים קהילתיים במבנים ישנים הזקוקים לשיפוץ– באזור המרכז ישנם מנהלים קהילתיים שנבנו במבנים ישנים. מנהלים קהילתיים אלו ירצו להתחדש ולשפץ.
  • מוסדות ציבוריים הזקוקים לסיוד וחידוש– ישנם מוסדות ציבוריים במרכז שזקוקים לסיוד מחודש לצורך סיוד.
  • דירות חדשות המעוניינות בהחלפת מרצפות או מטבח חדש– לפעמים בעלי דירות חדשות ירצו אחת לכמה שנים להחליף את כל הריצוף של הבית, או ירצו מטבח חדש. מתאים במיוחד לדירות שנבנו ב20 שנה האחרונות. הצנרת והחשמל בסדר, אך הם ירצו רצפות פרקט, ומטבח בסגנון מודרני. לפעמים יהיו בעלי דירות מודרניות שירצו להחליף לעיצוב כפרי.
  • החלפת מערכת החשמל בבית- ישנם דירות במצב טוב ושהאינסטלציה בהם בסדר, אך מערכת החשמל ישנה. אותם בעלי דירות ירצו לשדרג את המערכת החשמלית למערכת של תלת פאזי.
  • רענון מראה הבית- ישנם דירות שנבנו ב20 שנה האחרונות, שהאינסטלציה חדישה, ואף החליפו את המערכת החשמלית, אך בעלי הבית רוצים לעשות שיפוץ קל לצורך ריענון מראה הבית. אילו שיפוצים קלים כדאי לעשות בשביל ריענון מראה הבית?
  1. החלפת דלתות פנים פשוטות בדלתות פנים יוקרתיות
  2. הפיכת מרפסת פשוטה למרפסת פטיו.
  3. משחקי תאורה- מעבר מסגנון תאורה ישן לסגנון תאורה מודרני.

 

אתם גרים באזור המרכז ורוצים לשפץ או לחדש את הדירה שלכם? אתם מוזמנים ליצור קשר עם ידיד בניה וחידושים, קבלן שיפוצים מנוסה שישפץ ויחדש לכם את הדירה. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר, או להשאיר את פרטיכם באתר.