עבודות גבס בסלון

עבודות גבס במרכז -עיצוב גבס בסלון

עבודות גבס במרכז

עבודות גבס במרכז בעבר, עבודות גבס בסלון או בכל מקום אחר בבית, היו נהוגות בעיקר כאשר נוצר הצורך להנמכת תקרות. עם זאת, כיום, הפופולאריות של עבודות הגבס בבית בכלל ובסלון בפרט, הולכת ועולה.

קיימות שתי סיבות מרכזיות לכך:

  • עלותו הנמוכה של הגבס – עבודות עיצוב או עבודות הדורשות שבירה או הקמה של קירות הנן עבודות יקרות מאוד, וזאת בשל החומרים הנדרשים לצורך שיפוצים אלה. הגבס הינו זול משמעותית.
  • נוחות – גבס הינו חומר מאוד נוח לעבודה, עניין ההופך אותו למבוקש במיוחד בקרב מעצבי פנים. לגבס יתרון משמעותי נוסף, והוא היכולת לבצע בעזרתו את עבודת השיפוץ בזמן יחסית קצר, ומבלי שבעלי הדירה יאלצו להתמודד עם רעש או לכלוך, שבדרך כלל מלווים בחוסר נוחות של יותר מיום או יומיים.

עבודות גבס בסלון לצורך בניית קירות ומחיצות

השימוש העיקרי בגבס נעשה למטרת בניית מחיצות או קירות בחלל הבית. יחד עם זאת, עיצוב גבס בסלון נותן לנו דרור להשתמש בגבס במגוון רחב של דרכים ושימושים. את קיר הגבס ניתן להקים בקלות בחלל הבית, עניין המקצר את זמני השיפוץ משמעותית. בעזרת הגבס, ניתן ליצור מחיצות מעניינות בעיצובים שונים בסלון. בתוך מחיצות אלה ניתן להציב גופי תאורה מעניינים, או לחילופין – ליצור שקעים בדמות מדפים. בנוסף להקמת מחיצות או קירות, בעזרת הגבס ניתן גם לעצב קירות קיימים. כך, למשל, ניתן להפוך קיר ישר ומשעמם למעוגל ומיוחד. מדובר בפתרון פרקטי ופשוט, בעזרתו ניתן לשדרג את מראה הסלון משמעותית, בהשקעה מינימלית של זמן וכסף.

אלמנטים של גבס בסלון

עבודות גבס בסלון כתחליף לריהוט

עבודות גבס יכולות לשמש בקלות כתחליף לריהוט. אנשים רבים בוחרים, למשל, לעצב מזנון מגבס, בו ניתן למקם מסך טלוויזיה, מערכת סטריאו וכדומה. כך, ניתן לתחום את הריהוט באופן שהינו מושלם למידותיו, עניין שיותיר בסלון מראה מעוצב, שיקי ומיוחד. ניתן גם להשתמש בגבס לצורך הוספת גופי תאורה לתקרה, "קונכיות" בתור הקיר וכדומה. למען האמת, כמעט ולא קיים גבול לדברים אותם ניתן לעצב באמצעות גבס, וקיימים אינספור של רעיונות מקוריים ומיוחדים לשימוש בחומר זה. כל מה שנדרש לצורך עבודות כאלה הוא מעט יצירתיות וחזון.

מי יכול לבצע עבודות גבס בסלון?

עיצוב גבס בכל מקום בבית, ובסלון בפרט, יש להשאיר למקצוענים. חשוב לוודא כי אתם שוכרים לצורך העבודה אדם אמין, מקצועי ומנוסה, שבאמתחתו קיים ניסיון עתיר שנים בתחום. בטרם הזמנת העבודה, בקשו לראות עבודות קודמות של האדם שאת שירותיו אתם מעוניינים לשכור, וכמו כן דאגו לוודא כי ברשותו המלצות רלוונטיות בתחום זה.

קיראו גם – עבודות גבס למשרדים.