יועץ אקוסטיקה – מומחה אקוסטיקה

מה הוא ייעוץ אקוסטי ?

כיום יש לא מעט אנשים אשר מתעניינים בפתרונות אקוסטיים בשל המודעות אשר עלתה בתחום זה – בין אם מדובר על אולפן ביתי, משרד, אולם ספורט, וכל חלל אחר – המטרה של ייעוץ אקוסטי הוא לתת את המושג הראשוני ללקוח איזה באמת טיפול אקוסטי הוא צריך בהתאם לתקציב שלו בשביל להבטיח את התוצאות הטובות ביותר.

לדוגמה : אדם אשר מעוניין להשקיע סכום כספי על אולפן ביתי למטרה של הקלטות יצטרך לדעת מה הוא התכנון האקוסטי הטוב ביותר בשבילו, כמה פלטות אקוסטיות הוא צריך, כיצד לשים את הפלטות, איזה סוג אקוסטיקה ועוד…

מדוע כדאי להזמין מומחה אקוסטיקה ?

יש הבדל גדול בין יועץ אקוסטי לבין מומחה אקוסטיקה מקצועי אשר צבר ניסיון של שנים – כאשר מזמינים מומחה אקוסטיקה מעלים את הסיכויים שהפרוייקט שלנו יעבוד בהצלחה, חשוב להבין שכאשר זה מגיע אל אקוסטיקה – כל מספיק וספוג אקוסטי לא ממוקם במקום הנכון בכדי לשבש את הבידוד.

 

למה כדאי להזמין יועץ אקוסטיקה מקצועי אצל חברת ידיד בניה וחידושים

חברת "ידיד בניה וחידושים" הינה חברת בניה מובילה בתחומה, אשר חרתה על דגלה את ערכי המצוינות והאמינות.

החברה דוגלת בערכים של מקצוענות ומצוינות, אחריות כלפי הלקוח ונכסיו, הגינות ויושר, אדיבות והקשבה לצרכי הלקוח, מחויבות לסביבה ותרומה לקהילה.

החברה משלבת בניהול הבניה פרקטיקות של בניה ירוקה ומשתמשת בכלים ובחומרים איכותיים וידידותיים לסביבה, מפרידה פסולת בניה ומפנה למחזור לפי דרישות הלקוח, מקיימת נהלי עבודה וניקיון באתר הבנייה ומביאה לסביבה בריאה ואיכותית.

החברה עובדת בשקיפות מלאה באמצעות חוזה מפורט וברור מול הלקוח ומתחייבת לעמוד בכל תנאי החוזה ביושר ובהגינות.

האיכות הגבוהה של הפרויקטים שביצעה החברה היא שמצעידה את חברת "ידיד בניה וחידושים" קדימה. שמה הטוב של החברה הולך לפניה. הנכם מוזמנים להצטרף למאות לקוחות מרוצים.

לקביעת פגישה עם  מומחה אקוסטיקה התקשרו כעת או השאירו הודעתכם ונשוב אליכם בהקדם.