מחיצות אקוסטיות למשרד

מה הן מחיצות אקוסטיות למשרד ?

מחיצות אקוסטיות למשרד הן מחיצות העשויות מחומר אקוסטי מבודד אשר מטרתן היא לבודד רעש ולשפר את איכות העבודה במשרד, עד לפני כמה שנים המודעות למחיצות אקוסטיות היתה יחסית קטנה, בשנים האחרונות יותר ויותר משרדים מתעניינים במחיצות מסוג זה.

למה צריך מחיצות אקוסטיות למשרדים ?

אין ספק שבידוד רעש הוא דבר חשוב מאוד במיוחד כאשר מדובר על משרדים ! מניעת רעש ממשרדים שכנים \ חדרים בתוך המשרד היא קריטית ביותר במהלך היום ומשפרת משמעותית את ריכוז העובדים.

למה להזמין מחיצות אקוסטיות למשרדים אצל חברת ידיד בניה וחידושים ?

חברת "ידיד בניה וחידושים" הינה חברת בניה מובילה בתחומה, אשר חרתה על דגלה את ערכי המצוינות והאמינות.

החברה דוגלת בערכים של מקצוענות ומצוינות, אחריות כלפי הלקוח ונכסיו, הגינות ויושר, אדיבות והקשבה לצרכי הלקוח, מחויבות לסביבה ותרומה לקהילה.

חברת "ידיד בניה וחידושים" בניהולו של איציק ידיד כוללת צוות עובדים קבוע, וותיק ומנוסה, המפגין רמת ביצוע גבוהה ומוקפדת. ההון האנושי המובחר המועסק בחברת "ידיד בניה וחידושים" הוא המשאב האיכותי ביותר של החברה. הנאמנות של עובדיה, המחויבות לתכניות העבודה, לדיוק, ללוחות הזמנים, לתקציב, וכן היושר המקצועי של צוות העובדים הם שמביאים להצלחת הפרויקטים לשביעות רצונם של לקוחות החברה מזה שנים רבות.

החברה מציעה מחיצות למשרדים ברמת האיכות הגבוהה ביותר במחירים אטרקטיביים במיוחד ! אנחנו לא מתפשרים על איכות האקוסטיקה שלנו ועושים הכל בכדי להבטיח ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר.

לקבלת מידע נוסף על מחיצות אקוסטיות למשרד התקשרו כעת או השאירו הודעתכם ונשוב אליכם בהקדם.