קבלן גבס במרכז – עבודות גבס למשרדים

קבלן גבס במרכז

קבלן גבס במרכז -מדוע כדאי להשקיע בעיצוב המשרד, החנות, בית העסק?

חזות המשרד היא הפנים של ההצלחה. עם כניסת הלקוח לעסק מתקבל הרושם הראשוני מהעיצוב. משרד מעוצב ומסביר פנים ללקוח מגביר את הרצון של הלקוח להתעכב בסביבה זאת באופן לא מודע ומהווה קטליזטור להתקשרות עם העסק.

סביבת עבודה נעימה ונוחה גם לצוות העובדים מגבירה את תפוקת העבודה ואת המחויבות לבית העסק ובסופו של דבר מגדילה את הרווחים.

בעבר כדי להשקיע בעיצוב המשרד, היה על החברה להתעשר ולצבור רווחים גבוהים כדי להגיע למשרד מעוצב ויוקרתי, אולם כיום, בזכות ההתקדמות הטכנולוגית, ניתן לבצע עבודות בניה ועיצוב בגבס בזול ובמהירות ולשדרג את תדמית העסק בקלות.

עבודות הגבס במשרד מקנות לעסק את התדמית שלו ומשקפות את ההצלחה, החדשנות, והיוקרה של המשרד.

השקעה בעיצוב העסק הינה השקעה כלכלית וכדאית שביכולתה להניב רווחים לבית העסק.

מדוע כדאי לבנות ולעצב דווקא בגבס למגזר העסקי?

באופן טבעי מרביתנו חשים נכונות להשקיע ולהוציא כספים רבים למען בניית ושיפוץ ביתנו הפרטי, ולעומת זאת אנו רואים בנכס העסקי שלנו מקור להכנסה בלבד. אנו מעדיפים שלא להשקיע בו הוצאות רבות. ולכן שיפוץ ועיצוב העסק הינו מקור לטרדה רבה ואנו מתקשים לתת את הזמן ואת הכסף בעניין זה.

הגבס הינו הפתרון היעיל ביותר לחסכון בזמן ובכסף למגזר העסקי.

הגבס הינו חומר איכותי מאוד, אך עם זאת הוא זול יחסית וזמין. השיפוץ בגבס אינו שיפוץ מאסיבי ואינו מלכלך יחסית. העבודה בגבס היא מהירה ומביאה לתוצאות מדהימות, עם שלל אפשרויות יצירתיות.

מחיצות גבס הינן מבודדות מרעש, חום וקור. יש קירות גבס העמידים בפני מים ויש קירות גבס חסינים מאש, הכול לפי דרישת בית העסק.

בניה ועיצוב בגבס מהווים פתרון מעולה למשרדים ולבתי עסק שונים ואפילו לעסקים בשכירות, כיוון שאת הגבס ניתן לפרק ללא נזק למבנה השכור.

מהם השימושים בגבס בנכס העסקי?

הגבס משמש לתועלת המשרד וליופיו. ניתן להשתמש בגבס כמחיצות קיר, לחלוקת החלל, ובכך לייצר חללים קטנים בתוך המשרד לניצול יעיל יותר של השטח. בנוסף הגבס משמש ליחידות אחסון בנישות, במדפים, במזנוני גבס. בנוסף בתוך הגבס ניתן בקלות להסתיר חיווט, תעלות מיזוג וחוטי תאורה, כך שהגבס מאפשר מראה נקי ויוקרתי בעוד כל הפונקציות של חלוקת החלל, אחסון, תאורה ומיזוג אוויר מתמלאות. כל פונקציה שהגבס ממלא ניתן לעצב בצורה ייחודית לבית העסק. כך שמחיצות גבס יכולות להתקבל בעיצוב שונה לחלוטין למשרד עורכי דין לעומת מחיצות שיעוצבו לבית קפה, כמו גם תאורות גבס מעוצבות, תקרות צפות, נישות מיוחדות ועוד, מעוצבות בהתאם לייעודו ותדמיתו המתבקשת של הנכס.

ואלה השימושים השונים בגבס בנכס העסקי:

תקרות, הנמכת תקרות, חיפוי תעלות מיזוג אוויר ועוד

יצירת נקודות תאורה מעוצבות מגבס

פרופילים, קרניזים מגבס

מחיצות גבס וחלוקה של חלל גדול לפי צרכי העסק

מזנונים, נישות מעוצבות, ספריות גבס

דלפקים מעוצבים מגבס

עבודות הגבס למשרדים משלבות צביעה דקורטיבית, תאורה, עץ, זכוכית, ועוד, והתוצאה מרהיבה ביופייה ומוסיפה לתדמית העסק.

המגזר העסקי מגלה עניין הולך וגובר בשימוש בגבס משיקולי כדאיות כלכלית.

אנו בחברת "ידיד בניה וחידושים" בעלי ניסיון רב בעבודות גבס מיוחדות. תוכלו להתרשם מעבודות גבס במשרדים ובבתי עסק בגלריית הפרויקטים שלנו.  נשמח להפוך לך חלום למציאות ולחדש ולשדרג את פני העסק שלך בעזרת שיפוץ בגבס.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *