קבלן שיפוצים בתל אביב

קבלן שיפוצים מומלץ -שיפוץ דירה בתל אביב

קבלן שיפוצים מומלץ

כל אחד אשר גר בתל אביב בדירה משלו או בדירה שכורה מכיר את זה בוודאי, יום אחד הוא מחליט לעשות שיפוץ ומתקשה להחליט את מי מבין כל השיפוצניקים בעיר להזמין אליו לבצע את העבודה.

קבלן שיפוצים מומלץ -בעיר קיים מבחר של קבלני שיפוצים ושיפוצניקים אשר מתמחים לא רק בעבודות שיפוצים אלא גם ביכולת לשפץ דירות כך שיתאימו לרוח ולעיצוב התל אביבי.

החיפוש אחר שיפוצניקים בתל אביב הוא תהליך לא מורכב מדי כל מה שצריך זו סבלנות, כך נמצא את האנשים הנכונים שיכולים לשפץ את הבית ולשנות את המראה שלו כפי שאנחנו רוצים. בחלק הבא נסביר כיצד מתבצע החיפוש מה עלינו לבחון כשאנחנו מחליטים לסגור על הסכם עבודה.

קבלן שיפוצים

כיצד מחפשים ומוצאים שיפוצניקים בתל אביב

ישנן 3 אפשרויות עיקריות כיצד למצוא שיפוצניקים וקבלני שיפוצים:

1.אינטרנט – אנחנו יכולים להיעזר באינדקסים מיוחדים, אתרים ספציפיים של קבלני שיפוצים וכן ברשתות החברתיות שם אפשר לקבל עצות של חברים אודות קבלני שיפוצים שונים. היתרון הוא שנוכל לקרוא הרבה חומר ולראות דוגמאות של שיפוצים און ליין.

2.מפה לאוזן – הדרך הישנה והטובה, דרך המלצות של חברים ומכרים נוכל למצוא קבלני שיפוצים ושיפוצניקים. היתרון של המלצות אלו, שאם אנחנו סומכים על מי שממליץ, אז סביר להניח שמדובר אכן באנשי מקצוע ברמה גבוהה מאוד.

3.דרך אנשי מקצוע – אם אנחנו מכירים אינסטלאטורים, חשמלאים או אנשי מקצוע אחרים שעובדים בבניין, נוכל לקבל דרכם שמות של קבלנים שיכולים לעזור לנו בשיפוץ. בדומה להמלצה של חברים ומכרים אחרים, אם מדובר באנשי מקצוע אמינים, אז נקבל המלצות רק על אנשים טובים.

כיצד סוגרים עם קבלן שיפוצים

קבלן שיפוצים מומלץ כשאנחנו נפגשים עם קבלן שיפוצים, עלינו להסביר לו בדיוק איזה שיפוץ אנחנו רוצים לערוך. רצוי מאוד שיהיה זה איש מקצוע שיכיר את סגנון הבנייה של המבנה בו אנחנו גרים וידע מה בדיוק ניתן לעשות ומה מומלץ לבצע (רצוי לראות דוגמאות עבודה שהוא ביצע). על פי הרעיונות שלו וההמלצות שלו אשר אמורות להתבסס על הידע והמקצועיות שלו, עליו להציע לנו הצעת מחיר.  ההצעה צריכה לכלול בין היתר את החומרים השונים (במידה והוא זה שקונה אותם) וכן מסגרת זמן עבודה.

הסכם העבודה צריך לכלול סעיפים ברורה לגבי מועד תחילה וסיום העבודה, אופן חלוקת התשלום, אחריות הקבלן על העבודה, אחריות הקבלן על העובדים שלו, תחומי האחריות שלו על העבודה, סעיף בו הקבלן מתחייב לעדכן אתכם על כל שינוי בעבודה, וכן סעיף המוכיח שיש לו ביטוח מקצועי לכל מקרה שעלול לקרות לו.