שיפוץ דירה בתקציב מוגבל

שיפוצים בתל אביב – שיפוץ דירה בתקציב מוגבל

שיפוצים בתל אביב

כמה פעמים יצא לכם להביט סביב על הדירה שלכם ולחשוב לעצמכם, איזה שיפוץ הייתם עושים לה לו רק היה לכם את התקציב לכך. נכון, לא תמיד יש את התקציב לבצע את השיפוץ הנדרש אך אפשר גם בתקציב מוגבל לבצע שיפוץ יפהפה שישנה את פני הדירה ולעלות את ערכה.

בשביל לבצע שיפוץ דירה בתקציב מוגבל מה שנדרש זו תעוזה, חשיבה מקורית ויעילה. במובן מסוים חשיבה יעילה יכולה לבוא על חשבון חשיבה עיצובית יוצאת דופן ובכך להפוך את הדירה להרבה יותר נוחה וקלה למגורים. בתוך כך ניתן לבצע שינויים באופי העיצוב, לשדרג את הדירה בצורה כזו שהיא לא רק תהיה יותר פרקטית אלא גם יותר יפה.

שיפוץ דירה בתקציב נמוך

כיצד מבצעים שיפוץ דירה בתקציב מוגבל

בדרך כלל שיפוץ דירה בתקציב מוגבל מתרחש בשני מקרים או לאחר רכישת הדירה, שרוב התקציב הלך על הרכישה ולכן לא נשאר מספיק כסף לשיפוצים מרחיקי לכת או כאשר התקציב הכללי מוגבל מאוד. בשני המצבים, מוטב לא לחרוג מהתקציב ולא לקחת הלוואות אלא להתמודד עם מה שיש.  שיפוצים בתל אביב -חשוב לדעת ששיפוץ דירה בתקציב מוגבל לא תמיד יעבוד ובהחלט לא מתאים לכל אחד. הרחבתי עוד בנושא של שיפוץ בזול במאמר הזה. מתי בכל זאת יהיה ניתן לשפץ בתקציב מוגבל? המשיכו לקרוא

הנה מספר דוגמאות כיצד אפשר לשפץ דירה גם בתקציב מוגבל

  • חלוקה מחדש של החדרים – באמצעות קירות גבס פשוטים ניתן ליצור חלוקה מחדש של החדרים בבית. אפשר להרוס קירות ובמקום לבנות מחדש מבטון פשוט לבנות קירות גבס. זה הרבה יותר נוח, פשוט וזול.
  • חיבור חדרים – המקרה הקלאסי הוא חיבור של המטבח לסלון או של הסלון למרפסת. לא צריך לבנות דבר רק להרוס קירות קיימים. החיבור והפתיחה של החדרים יצרו חלל גדול יותר מחד ומאידך יכניסו הרבה אור לחדר החדש.
  • צביעה מחדש – אלמנט עיצובי מאוד פשוט שיכול לשנות את כל האווירה בבית. לצבוע מחדש את כל הקירות כך שהצבע יקנה לדירה מראה חדש ונקי.
  • החלפת ריצוף ושיש – המרצפות מתנדנדות ולא ישרות? השיש שבור? לא צריך לעשות שיפוץ כללי, מספיק להחליף את הריצוץ באריחים חדשים ובמקבילך אפשר גם לשנות את השיש בחדר אמבטיה ואפילו במטבח
  • החלפת אלמנטים– הדבר הכי בסיסי שיש, במקום לשפץ את הבית פשוט להחליף אלמנטים מסוימים. ניתן להחליף דלתות, חלונות, נברשות, דברים קטנים אך שהעיצוב שלהם משפיע על הבית באופן כללי.
  • חידוש רהיטים – לא שייך לגמרי לעולם של שיפוצים ובכל זאת, ניתן לבצע חידוש ארונות במטבח ובמקומות אחרים בבית. זה ישנה בעולם אופטימאלי את העיצוב שלו ויהפוך אותו למקום הרבה יותר יפה ונעים.